Regulamin
Regulamin dotyczy świadczonych przez nas usług
REGULAMIN KORZYSTANIA Z UŁUG W COSMOMEDICAL Z DNIA 1.01.2023
Niniejszy regulamin korzystania z usług w Cosmomedical określa ogólne warunki umowy, na podstawie, której Klient otrzymuje usługę. Regulamin dostępny jest na stronie www.Cosmomedical.pl oraz do wglądu u pracownika przed przystąpieniem do zabiegu.
Informacje ogólne
- Z usług oferowanych w Cosmomedical mogą korzystać osoby powyżej 18 roku życia. Osoby, które nie ukończyły 18 lat muszą na wizytę przyjść z rodzicem lub opiekunem prawnym.
- Klient po zakwalifikowaniu go przez personel do zabiegu poprzez wypełnienie stosownej karty klienta; oświadczenia wykluczającego przeciwskazania do zabiegu, zgody na zabieg oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Cosmomedical, może skorzystać z wybranej usługi w Cosmomedical.
- Pracownik ma prawo do odmowy wykonania zabiegu u Klienta, jeśli uzna, że występują jakiekolwiek przeciwwskazania do zabiegu lub Klient jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- W przypadku niestosownego zachowania klienta w Cosmomdical lub rażącego naruszenia porządku czy przebiegu procesu zabiegu, personel ma prawo odmówić lub przerwać wykonanie usługi i poprosić o niezwłoczne opuszczenie terenu placówki. W takiej sytuacji Cosmomedical ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy oświadczenie usług i zatrzymania opłaty za usługę w pełnej wysokości, jako rekompensatę poniesionych strat i odszkodowanie z tytułu utraconych korzyści.
- Cosmomedical zastrzega sobie prawo do zmiany oferty oraz cen usług. Aktualne usługi oraz cennik dostępne są u pracownika firmy oraz na stronie Cosmomedical.pl.
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie. Korzystając z wybranej usługi w Cosmomedical w pełni akceptuje Regulamin i nie zgłasza do niego żadnych zastrzeżeń.
Zasady wykonywania usługi oraz rezerwacji terminu
- W celu dokonania rezerwacji wizyty należy skontaktować się telefonicznie 790 516 800 lub 798 526 636, meilowo cosmomedical@wp.pl lub dokonując rezerwacji u wybranego Partnera Cosmomedical.
- Celem potwierdzenia wizyty, klient otrzymuje 1 SMS potwierdzającego rezerwację na 48 h przed wykonaniem wybranej usługi.
- Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Aby anulować zarezerwowaną wizytę należy skontaktować się telefonicznie lub wysyłając SMS na numer 790 516 800 lub 798 526 636 co najmniej 24 godziny przed umówionym zabiegiem. Z zachowaniem tej zasady klient nie ponosi kosztów odwołania wizyty.
- Nieodwołanie wizyty przez Klienta, na co najmniej 24 godziny przed umówionym zabiegiem będzie jednoznaczne z uznaniem wizyty, jako zrealizowanej bez możliwości ubiegania się o zwrot wartości zabiegu. Zabieg wykupiony w pakiecie zostanie uznany, jako wykonany.
- Klient, który dokonał rezerwacji wybranego zabiegu powinien zgłosić się do pracownika Cosmomedical 5 min przed wyznaczoną godziną zabiegu w celu wypełnienia Karty Klienta.
- W przypadku spóźnienia się Klienta na umówiony zabieg, czas spóźnienia odlicza się od czasu przewidzianego na ten zabieg.
- Cosmomedical ma prawo do odmowy zabiegu, jeżeli Klient spóźni się więcej niż 15 minut. W tym przypadku zabieg zostaje uznany jako zrealizowany, bez możliwości ubiegania się o zwrot wartości zabiegu.
- Cosmomedical zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego do zabiegu Pracownika bez żadnych konsekwencji, pod warunkiem, że zastępczy Pracownik ma takie same uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zabiegu.
- Cosmomedical zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach prawo do odwołania wszystkich rezerwacji z przyczyn od niego niezależnych. Wtedy wyznaczony zostaje nowy termin wizyty, a Klient nie ponosi żadnych kosztów.
- Zakupione w Cosmomedical usługi/pakiety/bony nie podlegają zwrotowi oraz wymianie na gotówkę.
- Klient przystępując do zabiegu automatycznie oświadcza, że:
- Znane i zrozumiałe są dla niego wszelkie przeciwwskazania, możliwe skutki uboczne oraz efekty wykonania,
- Został poinformowany o charakterystyce wybranych zabiegów, zrozumiał, że są działaniami należytej staranności oraz jest świadomy, że przedmiotowe zabiegi nie gwarantują osiągnięcia pewnych i widocznych rezultatów,
- Znana jest mu celowość oraz możliwe efekty wykonania zabiegu,
- Nie będzie żądał zwrotu kosztów za zabieg w przypadku gdy wybrany zabieg nie przyniesie zamierzonego rezultatu,
- Wszelkie kwestie związanie pośrednio lub bez pośrednio z przygotowaniem oraz zastosowaniem wybranego zabiegu zostały mu wyjaśnione, które to w pełni zrozumiał,
- Nie jest w ciąży, w okresie połogu lub karmienia, nie zażywa leków, nie używa jakichkolwiek innych substancji ani też nie posiada schorzeń, które są przeciwwskazaniem dla danego zabiegu,
- Przed przystąpieniem do korzystania z zabiegu kosmetycznego uwzględnił swój stan zdrowia i nie przystąpi do zabiegu, jeżeli ze względu na stan zdrowia, zabieg mógłby mieć negatywny wpływ na jego życie, zdrowie, komfort fizyczny lub psychiczny,
- Dokonał świadomej decyzji o wyborze najodpowiedniejszego zabiegu kosmetycznego, z uwzględnieniem jego aktualnego stanu zdrowia oraz dostępnych środków medycznych i technicznych,
- Wyraża zgodę na zmodyfikowanie sposobu wykonania zabiegu lub nawet odstąpienia od niego, w przypadku, gdy dalsze jego kontynuowanie zgodnie z przewidzianą procedurą będzie zagrażało jego życiu lub zdrowiu.
Zasady korzystania ze szkoleń
Niniejszy regulamin korzystania z usług w Cosmomedical określa ogólne warunki umowy, na podstawie, której Klient otrzymuje usługę. Regulamin dostępny jest na stronie www.Cosmomedical.pl oraz do wglądu u pracownika przed przystąpieniem do zabiegu.
Zasady korzystania z promocji i bonów zniżkowych w CosmoMedical
- Przed przystąpieniem do zabiegu klient jest zobowiązany do poinformowania pracownika Cosmomedical z jakiej promocji chce skorzystać a następnie przedstawić do takowej zniżki: voucher, bon, ulotkę, karnet.
- Zniżki i promocję nie łączą się ze sobą, klient zawsze wybiera promocję, która jest dla niego najbardziej korzystna na daną usługę,
- Jeśli Klient nie poinformuje przed przystąpieniem do wykonania usługi, z jakiej promocji chce skorzystać, a uczyni to po wykonanej usłudze, rabat lub zniżka nie zostanie przyznana.
- Każda promocja, bon, voucher, ma wpisaną datę do kiedy można wykorzystać. Po tym terminie staje się nieważny.
- Vouchery i bony zniżkowe nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Vouchery, bony kwotowe i karty podarunkowe kwotowe są ważne pół roku od daty zakupu. W trakcie tego okresu ceny zabiegów mogą ulec zmianie. W takim przypadku obowiązuje aktualna cena z cennika.
- Karta podarunkowa nie może być wymieniana na środki pieniężne (w tym gotówkę) w całości lub w części,
inną Kartę oraz nie podlega zwrotowi. - Przy realizacji Karty podarunkowej, Użytkownikowi nie przysługuje prawo otrzymania reszty, gdy wartość
otrzymywanego Towaru lub świadczonej Usługi jest niższa, niż aktualna wartość nominalna Karty.
Reszta dostępnych środków pozostaje na Karcie. - Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty różnicy ceny gotówką, kartą płatniczą lub innym środkiem
płatniczym, gdy wartość otrzymywanego Towaru lub świadczonej Usługi jest wyższa niż aktualna
wartość nominalna Karty.
Zasady korzystania z pakietów zabiegowych w CosmoMedical
- Pakiety zabiegowe można wykupić bez pośrednio u pracownika Cosmomedical, na niektóre zabiegi kosmetologiczne. Wykaz wspomnianych pakietów znajduje się u pracownika Cosmomedical, dostępny jest na stronie Cosmomedical.pl, oraz znajduję się na ulotkach.
- Terminy:
Korzystający – właściciel wykupionego Pakietu na zabiegi kosmetologiczne w Cosmomedical,
Pakiet – uprawnia osobę, która wykupiła jednorazowo kilka zabiegów do otrzymania usługi w promocyjnej cenie oraz do korzystania z zabiegów na warunkach określonych w tym Regulaminie,
Pracownik – osoba zatrudniona w Cosmomedical na stanowisku Kosmetologa.
- Każdy Pakiet ma określony termin ważności i należy przestrzegać tej daty.
- Korzystający ma prawo do przekazania Własności Pakietu osobie trzeciej lub wydłużenia terminu ważności Pakietu tylko w wyjątkowych sytuacjach po uprzedniej zgodzie przez Cosmomedical.
- Pakiet jest własnością osoby, która go wykupiła i tylko i wyłącznie Korzystający może realizować zabiegi w ramach Pakietu.
- Pracownik ma prawo odmówić wykonania zabiegu, jeśli uzna, że jest do tego jakiekolwiek przeciwwskazanie.
- Cosmomedical zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu po upływie terminu ważności Pakietu.
- Korzystający z Pakietu zobowiązany jest do informowania o wszelkich zmianach zachodzących między zabiegami, które mogą mieć wpływ wpływ na bezpieczeństwo i skuteczność zabiegu.
- Cosmomedical nie przyjmuje zwrotów Pakietów, nie zwraca kosztów nie wykonanych zabiegów oraz nie wymienia Pakietów na gotówkę ani na żadne inne zabiegi.
- Cosmomedical zastrzega sobie prawo do uznania w powyższej sytuacji zabiegu, jako zrealizowanego, jeśli uzna, że korzystający z Pakietu dokonał rezerwacji terminu mając świadomość występującego przeciwskazania. Korzystający, w każdej chwili może skorzystać z bezpłatnej konsultacji telefonicznej w celu wykluczenia przeciwskazania.
Postanowienia końcowe
- Cosmomedical zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, pod warunkiem, że nie naruszają one praw nabytych przez Klienta w trakcie trwania oferty. Wszelkie zmiany Regulaminu podaje się do wiadomości Klienta umieszczając je na stronie internetowej cosmomedical.pl oraz są do wglądu u Pracownika Cosmomedical.
- Reklamacje oraz skargi można składać pisemnie na adres : Cosmomedical Clinic Ul. ul. Wyspiańskiego 26
60-751 Poznań oraz mailowo: cosmomedical@wp.pl. Skargi rozpatrywane będą pisemnie w terminie 14 dni. Reklamacje nie dotyczą zabiegów laserowych w klinice z tytułu faktu pracy na organizmie ludzkim, do zaburzeń efektów mogą wpływać: stan zdrowia, kolor skóry, kolor włosa, itd. - Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym Regulaminem rozstrzyga się w oparciu o Kodeks Cywilny.